Блог

Как да привлечем повече клиенти чрез интернет?


Вашето време е ценно – трябва да управлявате бизнеса си, вместо да навигирате в света на онлайн маркетинга. Така че ние от SIWEB Studio създадохме едно кратко ръководство, за да ви покажем как да привлечете клиенти онлайн, без да плащате за реклами. Целта е да достигнете и изградите отношения с тях, а когато са готови да закупят продукт или поръчат услуга, Вие да сте техният избор.

Кратко ръководство в 10 стъпки:

Стъпка 1: Изработка на уеб сайт или онлайн магазин.
– Създайте и настройте своят уеб сайт, онлайн магазин или блог и се уверете, че е оптимизиран за мобилни устройства и лесен за използване.
Изработката на качествен уеб сайт не е лесна задача. Уверете се, че сте избрали правилният разработчик или фирма за уеб дизайн.

Стъпка 2: Станете откриваеми чрез SEO.
– Помогнете на Google и потенциалните клиенти да ви намерят, когато Ви търсят онлайн.
SEO е процес за оптимизиране на уеб съдържание с цел подобряване на видимостта на му от търсещи механизми.
ПОВЕЧЕ за SEO

Стъпка 3: Изследване на ключови думи за малкия и среден бизнес.
– Разберете кои думи искате да класирате при търсене, за да привлечете най-много хора към уеб сайта си.
Има много инструменти за проучване на ключови думи, по които потенциални клиенти търсят вашият бизнес. Най-използваният и ефективен е Google Keyword planner.

Стъпка 4: Направете бизнес блог, за да намерите клиенти онлайн.
– Започнете да пишете информативно съдържание, което привлича клиенти и хора, които се интересуват от вашият бизнес.
Създаването на блог със статии за сферата на вашият бизнес информира клиентите Ви и показва, че сте експерти в бранша.

Стъпка 5: Изградете мрежа от външни връзки, които сочат към Вашият уебсайт.
– Регистрирайте се в онлайн каталози, директории и сайтове в който да сложите връзка към сайта Ви. Упътвайте Google чрез сайта си и му помогнете да разбере какво правите и кои страници са важни за Вас – изберете ги и наблегнете на тях. Изграждане на външни връзки – Link Building.

Стъпка 6: Използвайте Inbound връзки, за да развиете бизнеса си.
– Изграждайте връзки, които са входящи към вашият уеб сайт, за да помогнете за класирането на страниците си и да получите по-добро позициониране от търсещите машини.
Външните връзки са голям носител на трафик и умелото им изграждане и ръководене е неминуем фактор за успех.

Стъпка 7: Използвайте социалните медии (facebook, twitter, instagram, pinterest и др.)
– Вашето поведение в социалните медии и постоянното информиране за продуктите и услугите които предлагате посредством тях е директен и безплатен начин, за да осигурите на клиентите си информацията която те търсят.

Стъпка 8: Социални медии.
– Създайте социални профили/страници и започнете да привличате хора който се нуждаят от вашите продукти / услуги. Качвайте само полезна информация, промоции, новини и други. Избягвайте досадните „весели“ картинки с животинки или смешни клипчета. Покажете че сте сериозни, а не че искате да забавлявате клиентите си.

Стъпка 9: E-mail маркетинг.
– Съберете e-mail-и с хора или фирми който се интересуват от вашият бизнес и изпращайте ценна и полезна информация. Помогнете им да успеят или решат свой проблем и те ще Ви потърсят при нужда.

Стъпка 10: Измерете трафика си с Google Анализ, за ​​да подобрите бизнеса си.
– Вижте как се използва вашият сайт и от къде идва трафика към него. Научете какво правят хората в него, от къде идват, колко време стоят, какво търсят и т.н. Правилният анализ на трафика и потреблението е ценна информация която трябва да следите.
Google Analytics

– Приложете всичко, което сте научили, използвайте го и започнете стъпка по стъпка!